Wednesday, November 3, 2010

KeMbaLi...

Assalamualaikum, terasa rindu sangat nak mencoret kata dan rasa dalam diari nie. Sebelum nie dah pernah try, tapi macam x menjadi sebab tak tau nak tulis ape. Tapi semenjak dua menjak nie, macam banyak jer idea nak merapu..hehe... Lepas baca banyak blog rakan-rakan, baru faham yang sebenarnya kiter tak semestinyer skema dalam penulisan blog, terpulang pada kita nak tulis ape pon asalkan jangan menyentuh sensitiviti pihak lain. Yela, karang tak pasal-pasal kena saman pulak..huhu..

So, kali nie nak wat blog nie paling sempoi. Ape yang aku rasa nak lepaskan, aku coret je la dalam diari maya aku nie...hehe.. So, saper-saper yang rasa nak follow, silakan laa... yang nak komen pon boleh, tapi yang positif jer tau.. Bak kata kawan saya la sekadar perkongsian.. blog nie pon sekadar perkongsian jer. Mana yang kawan-kawan rasa elok, baik utk diamalkan, ambillah buat panduan. Yang mana rasa x elok, buang... Cancel-cancel go away...huhu...

So, sebagai blogger baru, mungkin banyak kekurangan dari segi ayat or decoration pada blog nie. Untuk itu, sifu-sifu blogger di luar sana, silakan la berkongsi ilmu dengan saya yer.., 'Tunjuk ajarku, sifu'...heee... =)

Okla, stop dulu untuk post yg pertama nie... Lepas nie kalau rasa ade yang nak dikongsi, i akan update lagi.... cha cin cow...

Wassalam.

No comments:

Post a Comment