Monday, November 8, 2010

~ Exam PTD ~


Assalamualaikum...

Alhamdulillah, dapat gak peluang nak amik exam Pegawai Tadbir dan Diplomatik (PTD) yang kebanyakan org cakap susah benor nak lulus... Ai, ketaq la plak kan... Aku study pon ntah ape2 lagi nie... Aku exam 13 Nov 2010 kat SMK Bangsar.. Ai, tempat exam pon aku xtau tapi dah tgk kat google map, rasa mcm senang jer kot nak ke sana...huuu... InsyaAllah... Dah la aku sorang nie.. Seram gk, tak biasa kan... Member2 lain sumer dapat tempat berbeza...

Yang bestnyer, dah la banyak amat soalan dier... Just imagine dari kul9.00 pagi sampai kul4.45 petang exam... bukan 1, 2 paper tapi 6 paper...fuhh, mmg experience nie...

Aku dah try tanya beberapa senior yang dh success amik exam nie, kononnyer nak tanya tips la...yang best jawapan depa "hang jadi diri hang sudah"... hemm....???

Sorang lagi senior aku ckp suruh study current isu, NKRA, ETP, Pasal undang-undang Malaysia nie and dasar-dasar kerajaan.. Sempat la gk aku belek-belek artikel dalam website yang aku jumpa amat berguna untuk rujukan... nie aku share ngan korang ek sape2 yang nak amik exam PTD nanti...

Nie antara yang penting la senior aku ckp... Yang lain korang leh cari sendiri la ek..hehe...
So, Gudluck utk semua ok... Doakan saya jugak k... Nak sambung study nie... ceyywah...(^_^)






No comments:

Post a Comment