Sunday, November 7, 2010

~ RonDa-RonDa KLCC ~

Assalamualaikum...

This week adik aku Farhana yang blaja kat UITM Kuala Pilah tue dtg bercuti kat umah akak aku di KL nie... (tempat aku menumpang skng la..hehe). Dia tgh exam but ade gap 10 hari for last paper on 14 nov 2010... so memandangkan jumaat cuti Deepavali, dgn gembiranya dia nak dtg n 'ketuk' kakak2 dia nie la.. Adik aku nie x pernah sampai lg KLCC, so beria la dia ajak aku n akak aku nk pg sana. So, hari nie la baru berkesempatan aku n akak aku bawak dier berjalan ke sana itupon keluar pas zohor dah..hehe...

Yang best nyer, mmg niat nak pergi bergambar sakan kat menara berkembar tertinggi di dunia tue..tapi sampai2 jer kat sana hujan la plak... sian kat adik aku x sempat nak bergambar.. so kitorg just ronda2 je la dlm klcc tue cuci2 mata...hehe...

Then sebab x mkn lg kn, kitorg pon pg foodcourt utk isi perut yg tengah lapar sgt nie.. Punya la ramai org sampai nak cari tempat duduk pon kne queue... (Bila KLCC x ramai org ek??hemmm...)

Lepas mkn, hujan pon dah reda sket... so, aku pon teman laa adik n akak aku nak bergambar sgt dengan menara kebanggaan rakyat Malaysia tue...hehe...

No comments:

Post a Comment