Saturday, January 1, 2011

~ HePi NeW YeaR ~

Assalamu'alaikum....

Bye-bye 2010, HELLO New Decade... Wish all of you Hepi New Year 2011...


Waktu sentiasa bergerak, hari silih berganti, cuaca saling bertukar tanpa nak tunggu samada azam tahun 2010 dah kiter tercapai ker belum, tanggungjawab kiter dah selesai ker belum, cita-cita kiter dah tergapai ker belum, hutang piutang kiter dah berbayar ker belum dan impian kiter dah terrealisasi ker belum..huhu...

Aku sendiri tak pernah nak state kan azam setiap awal tahun masihi nie, sbb masa kecik2 dulu selalu gak wat azam tapi last2 aku sendiri x ingat aper yang aku dah azamkan...huhu... Tapi sebagai wanita yang dikira sudah cukup dewasa, aku sendiri of course ade plan yang aku susun n hopefully ape yang aku rancangkan utk tahun ini terlaksana dengan lancar dan dipermudahkan segala urusan...ameen...

Apa yang best sambutan tahun baru kali nie adalah biler 12 of GT gurlz dapat gathering sama-sama untuk merasmikan permulaan zaman berkeluarga menamatkan dunia bujang @ known as Bachelor Party...huhuhu....

This schedule for GT's wedding day starting with:

1/1/2011 - Irma Rafeah (irma) Ahmad with Afif

28/5/2011 - Maryam Jamela (elai) Ismail with Epul

29/5/2011 - Nurul Imani Fauzi (eim) with Asyraf

4/6/2011 - Aimi Amirah Sufian (mira) with Agus

16/7/2011 - Nurul Basirah Suhaimi (basirah) with Faiz

Aku???? (^_^)

So, kitorang ramai2 gather umah mira sambil berbual2, masak2 and tido bergelimpangan bersama2... Lepas nie xtau plak biler dpt gather macam nie lg biler masing2 dah mempunyai pasangan dan keluarga sendiri...huk3 (T_T)

Sayang korang semua and pasti aku akan rindu nak hang out and gossip2 dgn korang semua GT gurls... Frenz Forever... =)

Gambar masa muda remaja (satu2nya gambar yg ade full 15 GT gurlz)

No comments:

Post a Comment