Thursday, January 13, 2011

~ BesDay PreSent iN AdVancE ~

Assalamualaikum...

2 Hari je lagi umur aku akan bertambah lagi... Emm, macam tak percaya jer skng nie dah nak masuk 25 tahun... Rasa mcm hari tue baru aku main kejar2 kat bawah blok masa duk kat kem Penrisen di Kuching, Sarawak...main tumbuk2 daun utk main masak2, main getah dgn kengkawan, pegi sekolah naik basikal masa duk Kem Desa Pahlawan... YaAllah, cepatnya masa berlalu...

Tapi yang pentingnya, dah cukup ker amalan aku utk bawak bekal pegi SANA??? Dah abis ker aku ganti semua ibadat yang pernah aku tinggal??? Dah banyak ker amalan sunat yang aku lakukan utk tampung ibadat wajib aku??? Macam maner pula dgn amal kebajikan aku??? YaAllah, semoga Engakau sentiasa merahmati dan memandu aku ke arah kebenaran dan ketaqwaan...

Setiap tahun sambut pertambahan umur, aku x pernah pula nak celebrate... tak kisah la aku celebrate sendiri or org wat surprise kat aku...huhu... Just, aku wat solat sunat syukur kerana Allah masih panjangkan umur aku dan beri peluang utk aku tambah lagi amal ibadat utk kebahagiaan di SANA kelak...

Tapi kali nie berbeza bila aku dapat bungkusan IN ADVANCE dari some1 yang aku sayang... (*_*)... yela, tak pernah lg dapat hadiah in advance kan, rasa mcm curious and tak sabar nak buka hadiah tue... Ntah ape isi di dalam xtau la... Aku dah dpt agak dia nak bagi hadiah tp x sangka sangka awal sampai kat tangan aku... Kecoh jap pejabat sekolah biler aku dapat parcel dari nama seorang LELAKI...hehe... suspen jer...lalala

So, ape bleh aku wat...terpaksalah merenung bungkusan nie dan letak jer la kat tepi toto tempat aku tido... kena gak tgu 12.01am 15 Jan 2011 untuk buka bungkusan nie...huhu... So, tgu entry seterusnyer yer nak tahu ape di dalam bungkusan ini...hehe... daaa (^_^)

Parcel yang diterima di sekolah tadi...


Hanya diizinkan buka bungkusan luar sahaja... =(

Nway, thanks sayang... (^_~)

No comments:

Post a Comment