Monday, January 17, 2011

~ ThaNks mY LuVLy sTuDenT ~

Assalamualaikum...

Hari ini agak menggembirakan hati biler mana pada waktu rehat sesi pagi td, ade anak murid aku beri aku kad sempena Birthday aku yg ke-25... Wah, hepinyer rasa... ade gak anak murid yg ingat besday aku...huhu... Dapat plak kad besday yg ade muzik, kalah kad dr yg tersayang...hik3x.... (jangan marah yer... ;-)


Ape yang ditulis kat dalam kad ini yer???

Tadaa...... (nanti i post...luper nak amik gambar dalam kad...kad i tinggal kat sekolah jer...hik3x)

____________________________________________________________________

Then, yang best lg after rehat masuk plak ngaja kelas 2 jujur, tetibe sebelum nak balik, ade sorang student nie bagi bungkusan tupperware...

> isk, ape plak nie farzana?

> kek coklat... kan ustazah cakap minat kek coklat... lagipon hari tue kan saya cakap nak bagi ustazah kek coklat yang mak saya buat....

> ooo, yeker... wah, sukanyer ustazah.... (dgn wajah yg penuh keriangan =)) ustazah mmg suka kek coklat, mesti sedap mak kamu buat kan... terima kasih yer Farzana....

> (tersipu-sipu malu)

So, inilah dier kek coklat yang i dapat hari ini.... sgt sedap.... nyummy2.. (*_*)



(pasni boleh la tempah kek coklat nie kat anak murid...kot2 leh dapat diskaun...hehe)

No comments:

Post a Comment