Saturday, January 15, 2011

~ HePi BesDay NaDiaH (^_^) ~

Assalamualaikum...

Hepi Besday to me, hepi Besday to mE, hEpi bEsdaY tO me, NADIAH... HePi bEsdAy tO mE... SweeT 15...eh, 25....upps... =)


Huh, macam tak percaya jer umur aku skng dh 25 tahun... (tahap wajib kawen dah nie...hahaha) Bak kata member aku, Anugerah JUBLI PERAK untuk diri sendiri...hehe.... Emm, umur dah 25, tapi rasa cam masih 24 tahun jer.. takde perubahan yang ketara nak aku ceritakan biler usia dah semakin bertambah nie...

Emm, skng nie aku kat kampung di pahang... Kul10.30 pm tadi sampai umah... Naik bas di Jalan Pekeliling kul8.00 pm + hujan lebat dan jalan jem kat kl... But now, dah siap rapi diri and mengira detik waktu utk membuka hadiah dr yg Tersayang...ceywah....hahaha....

Tik, Tok, Tik Tok.... 0.00 am... Aku pon send Sms to my Habib Qalbi...

aku>> ok, dah kul 0.01, boleh buka hadiah kan?

Habib Qalbi>> ai, cepatkan jam ke syg?

aku>> mana ade, dah tepat masa nie....

Habib Qalbi>> Sanah Helwah sygku... Semoga dpjgkn umurmu, dmurahkan rezekimu, ditetapkan imanmu, dipenuhi kasih syg, dimantapkan cinta kte N semoga segala impian mu tahun ini tercapai...Ameen...

aku>> (dgn terharunya) Thanks syg... (^_^)

Tara...........

Inilah hadiah besday + hadiah konvo yang diberi oleh yang tersayang.... =)

Thanks syg tolong cuci and compilekan semua gambar2 nie... Terharu sgt... X sangka ini hadiah besday kali nie...thanks a lot... (*_*)




Tapi sayangnya biler tgk album nie mcm x cukup sesuatu jer....huuu...

Ape yer???

No comments:

Post a Comment